Kedai Kuza News

Pengedar/ Agent dikehendaki untuk jualan kuih raya 2010.

Sila emailkan maklumat anda kepada kedaikuza@yahoo.com

Nama:..........
HP:........
Kawasan edaran:...........

Sebarang pertanyaan, sila hubungi nombor atau email ke maklumat yang tertera di ruangan "hubungi kami".

A Flash Back ...RAYA 2008..

Tuesday, July 14, 2009

Tahun lepas 2008, saya tidak berkesempatan untuk memaparkan koleksi2 gambar kuih2 yang saya jual di blog post.Alhamdullillah walaupun pada tahun itu, keadaan kesihatan saya tidak mengizinkan saya bergiat aktif, jualan tetap memberangsangkan malah makin meningkat dari tahun2 yang sebelumnya.

Untuk pengetahuan pembaca, saya mula membantu menjual kuih2 kakak ipar saya ini pada tahun 2002.Sejak itu, ia menjadi bisnes tahunan tetap saya bersama sokongan rakan2 pengedar.

Pengedar baru untuk 2009 amatlah dialu-alukan. Inilah peluang untuk anda menjana pendapatan sampingan menjelang raya. Hubungi email kedaikuza@gmail.com untuk dapatkan makluman lanjut sebagai pengedar kami.

Disini di paparkan senarai kuih-kuih raya yang telah menjadi hidangan pelanggan2 pada tahun lepas..

Almond Rochee
Almond Beauty
Almond London
Almond Truffle
Mocha Casablanca
Brownies Oats
Blockbuster Bar Cookies
Chocolate Almond
Chocolate Almond
Coconut Cashewnut
Nut Cookies
Organza Milky
Raferro Hazelnut
Double decker

note: Ada satu lagi jenis kuih yang tiada dalam gambar, Tat Nenas gulung.

0 comments:

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template Foam by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP